امروز  شنبه 1403/2/1

اخبار و مطالب

اگر به دنبال بهترین هتل سرعین هستید این نوشته را بخوانید

اگر به دنبال بهترین هتل سرعین هستید، این نوشته را بخوانید

با سلام خدمت میهمانان عزیز با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان مجتمع هتل ارشاد و آبدرمانی ارشاد( مدرن پهنلو) تخفیفات ویژه ایی را برای میهمان عزیز درایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است جهت اطلاع بیشتر تماس حاصل فرمائید..

https://hotelyar.com/pic/685/3%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%87.jpg

 

به گزارش وبلاگ بلاگ پو، مسافران سرعین در تابستان بیشترند؛ دلیل اصلی آن هم به آب وهوای نسبتا معتدل سرعین در این فصل برمیگردد. زمانی که گرما بیشتر شهرهای ایران را در برگرفته، سرعین  نسبتا آب هوای مناسبی دارد.

.


اما وقتی قصد سفر داشته باشیم، یکی از مواردی که احتمالا ذهن مان را درگیر می نماید، اقامت است. اینکه در کدام هتل شهر بمانیم بهتر است؟ و هزینه این اقامت چقدر می گردد؟ به همین دلیل هم شاید بد نباشد با بهترین هتل سرعین از دید کاربران آشنا شویم.

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد طبق آمار مسافران و سایت های معتبر پو هتل شناسی و کارشناسی  امتیاز 4.2 را از 5 گرفته است و این یعنی با هتلی خیلی خوب روبه رو هستیم. هتل ارشاد سرعین، هتلی ست چهارستاره که 35 سال سابقه دارد و با گذشت زمان امکاناتش را هم به روز نموده است. برای مثال سالن غذاخوری اش مدرن شده و از در هتل که بگذریم، همه چیز به چشم مان نو می آید.

سرعین به آبگرم هایش معروف است و در گوشه و کنار شهر، آبگرم های زیادی وجود دارد. اما این بار لازم نیست از هتل بیرون برویم، چون در داخل هتل ارشاد، مرکز آبدرمانی ای به اسم پهنلو وجود دارد.

برخورد خوب کارکنان و تمیزی اتاق ها از جمله نکاتی بوده که کاربران بر روی آن تاکید داشته اند.

امکانات: استخر، سونا و جکوزی ، ماساژ ، پارکینگ روباز و سرپوشیده، فضای بازی بچه ها،آبدرمانی طبیعی ،جکوزی و سنا جکوزی خانوادگی، اینترنت، کافی شاپ، لابی شیک مدرن، دارای دستگاه های ورزشی در استخر مدرن پهلنو،و....،

قیمت: قیمت ها در ایام ماه مبارک رمضان باتخفیف ویژه برای مسافرین و میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. منتظر قدمهای پر مهرتان هستیم.



بازگشت